CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 22

bila AKU cuba untuk MELUPAKAN...

lamanya aku dah buka blog aku ni..
dah berhabuk..bersawang..
teruk betul..awat la aku pemalaih sangat tatau..
kesian kat encik belog aku ni..huhu..
urm..tajuk kali ni agak over la..
aku pon tatau kenapa cepat je jari aku menaip tajuk gitu..

urmm..aku sebenarnya tengah blajar..
belajar untuk melupakan orang2 yang aku pernah sayang..
orang pertama aku cuba untuk lupakan ialah my 1st love..
aku tatau kenapa..sampai sekarang aku masih ingat kt dia..
even dia dah berBAHAGIA dengan gewe dia..
tak pe la..aku tetap doakan kebahagiaan korang..
semoga korang berkekalan..
semoga hubungan korang diiringi dengan redha-Nya..

orang kedua aku nak lupa adalah budak IPG aku gak..
tapi kami tetap kawan..
aku juz perlu lupakan kenangan lama ja..
tapi die tetap kawan aku..
aku perlu tukar perasaan sayang dulu ke sayang seorang kawan..
dia seorang lelaki yang sangat baik..
mybe aku tak sesuai dengan dia..
dia mungkin boleh dapat lagi baik dari aku..
aku tetap doakan dia bahagia..
kalau ada jodoh tak kemana..

orang yang patot aku lupa lagi sorang adalah seorang guru..
dia dah jadi guru n aku bakal guru..
dia cikgu pemulihan n aku bakal guru pemulihan..
aku patot lupakan dia..
dia dah bahagia dengan keluarga baru dia..
aku doakan kebahagiaan itu milik mereka..
tapi aku sedih..
kalau die tak kacau hati aku ni, aku takkan suka dia..
tapi, dari gaya dia..perwatakan dia..
aku memang dah jatuh CINTAN..
dia memang nampak sangat PENYAYANG..
ya-Allah..terima kasih kerana sedarkan aku..
dia bukan milik aku tapi milik wanita itu..
semoga kalian bahagia..
n aku janji untuk lupakan dia..huhu..

tu la insan yang patot aku lupa..
buang perasaan sayang yang ada dalam hati aku ni..
mungkin aku tak cukup baik untuk mereka...

aku selalu bercita-cita nak dapat bakal suami pak ustaz..
tapi aku tau, aku mana layak dengan ustaz..
ustaz mesti pilih perempuan baik2..
tapi aku yakin, kalau kita berdoa..
insya-Allah ia bukan satu yang mustahil..

semoga aku dipertemukan dengan USTAZ aku..
yang mampu menjadi imam kepada aku..
mampu bimbing aku ke jalan-Mu..
amin...

No comments:

Post a Comment