CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 5

♥ chEnta pErTaMa sAya ♥

[ mulakan membaca dengan senyuman ]
salam..lame dah aku tak update blog aku ni..
bangun je pagi tadi aku teringatkan seseorang..
iaitu Encik Chenta Pertama aku..huhuhu..tetibe jer..
dah lama kami BREAK tapi die tetap dalam ingatan aku..
even dah lama kisah antara kami berlalu..huhu..
tetiba aku nangis sebentar pagi tadi..
then trus buka lappy untuk nengok gambar die..
n aku buka FB bff aku NURUL FATIN utk gtau aku rindu CHENTA..
huhu..nak buat macam mane..dah jadi EX pon..
tapi kalu orang tanya antara ex2 aku, yang mane pling sayg..
aku akan jawab dengan penuh kepastian MOHD RADZMAN..
seriously, aku masih sygkan dia..huhuhu..
nanti aku cite panjang sal diri dia..hari ni tak buley nak cite ag..
coz kalu aku cite pasti meneleh air mate ni..huhuk..
neway M.A.N, saya sangat sayang kamu..
aku berani tulis ni pon sebab aku tahu kawan2 msti tak kenal sape dia..
so tak dapat la gitau die..haha..
nak nengok gambor die? jap eh..aku letak~
ni la koleksi gambar die yg masih dalam simpanan aku..

ni gambar die tengah pegang gambar aku..huhu

gambar die mase atas bas rasanya..lawatan..

gambar die kat masjid terapung..TERENGGANU

gambar die lagi..tatau mane..

gambar die pegang kucing..tah kucing sape die culik..hehe..

ni gambar die mase raye kot..aku curi2 amik kat mne aku tatau..ni dh lepas break..

urm...ni jela gambar yang aku ada..hehe..
gambar pengubat rindu..haha..
neway skrng die study kat UMT..
tak jauh dari maktab aku..jerit pon dengar..haha..
papepon..salam RINDU kat kamu..feww...~

2 comments:

  1. awat mka CHENTA atin neh sma ngan mka lan???
    sape dya neh atin??
    (^_~)

    ReplyDelete
  2. ops..lan kenal ke die..buat2 la tak knal eh...
    kantoi sudah...lan baca entry ni...
    hihihihi..ensem kan Chenta Pertama atin?
    hehehe..sbb tu dia tetap dhati..smpai bila2~

    ReplyDelete