CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 1

♥ exam. peperiksaan. aduhh... ♥

salam..hallu2..♥
pekabo semua? hehe..smoga sihat2 blake..
hadoii..aku sebenarnya hampir tak siuman..waa..
tapi mintak simpang la..jgn la sampai gila..
aku skng tngah demam exam..mula 2.11 smpai 15.11..
hadoii..harap2 dipermudahkan la..smoga usahaku tak sia2..
esok aku exam EDU 3103..Murid Dan Alam Belajar..
otak aku dah tepu dengan pelbagai Teori, Model, Kaedah..
mcm2 la..pelbagai..dah macam rojak buah..
hopefully sok aku tak jadi gini..

semoga semuanya berjalan dengan lancar..
hopefully aku dapat jawab dengan tenang n idea mencurah2..
hihihi..doakan aku yek rakan2..

aku dah khatam buku ni..memang penat!


hihi..keciknya gambar buku ni..
kalu nak tgok jelas gunalah kanta..haha..aku tadak buku sbnar..
sebab aku fotostat je buku ni..
jimat..zaman ekonomi tak kukuh ni..ekonomi aku la..bukan negara..
hahahaha..gambar ni pon aku amik kat tenet..

semoga aku lulus dengan warna yang terbang..
insya-Allah..doakan aku yekk...
aminnn...

pss: gud luck semua rakan2 PISMP sem 2 di semua IPGM~

No comments:

Post a Comment