CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 13

jiWa kAcAu..

JIWA KACAU!!~
hahaha..dalam beberapa minggu ni aku mngalami penyakit...
'JIWA KACAU'
haha..tapi bukan SAKIT JIWA tau..
banyak giler benda buat aku jadik JIWA KACAU..
tensionn sesorang..kadang2 meraung2 sorang2..
hidup aku dikacau oleh:
ASSIGNMENT yang tinggi menggunung..
HOMESICK yang memuncak-muncak..
JIWA meronta-ronta nak balik..
MULUT orang yang tak reti jaga hati orang..

banyak giler penyebab aku jadik JIWA KACAU..
n disebabkan aku JIWA KACAU, mama aku pon kena tempias..
mane taknya..hari2 telepon mintak dilayan..
kalu mama tak layan, mula meleleh AIR MATA sebaldi..
haha..tapi aku bersyukur sebab dapat PARENTS seperti
Puan Ku Umi Kalsom dan Encik Abdul Razak..
mereka selalu CARE tentang aku..
sentiasa bagi semangat kat ANAK MANJA dia ni..haha..

sekarang ASSIGNMENT tinggal ag satu..
tapi masalahnya 19.4 ni ada Ujian Akhir Kursus (UAK)..
untuk paper Hubungan Etnik..
waaaa...susahnyaaa...aku bace pon tak ag..
camne ni..MAMA AYAH, HELP ME!!

tapi lepas 19hb aku nak menghitung hari..
haha..aku nak balik RUMAH 27hb 4 ni..
tak sabar dah..biar la bulan depan dah nak balik cuti sem..
aku tetap nak balik b4 FINAL..
aku HOMESICK sangat2 dah ni..adoi!!..

lepas tu FINAL pulak..aiya..
tensionnyaa..
takut la..aku nak dapat pointer elok..
hadiah untuk mama dan ayah..
Ya-Allah bantulah aku..huhuhuhuhuhuhu...
lepas FINAL cuti sem..oyehh..
tapi 2 minggu jela..kejap je..

papepon aku harap dipermudahkan segalanya..
lagi 5 sem aku akan lalui benda yang sama..
ASSIGNMENT, PBS, PRAKTIKUM, EXAM..
alahaii..Ya-Allah permudahkanlahh..
tak sabar nak JADIK CIKGU!!~
CIKGU FATIN~

3 comments:

  1. i know u can do it dear,,,,
    bittaufiq wan najah ya ukhtie!!!!

    ReplyDelete
  2. tanks lan..huhuhu..
    hope smuanya berjlan lancar~

    ReplyDelete