CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 19

sElesAi sUdaHh sAtu bEnda..

salam..pekabor semua??hehe..
smoga sihat2 blako..haha..
urmm dah lamae aku tak menulis kat BELOG aku ni..hehe..
aku tak buka lappy dah banyak hari..
sebab nyaaaaa...aku exam..haha..
kalu tak hari2 aku buka lappy ni..
urm..alhamdulillah..syukur..
tu je yang dapat aku katakan..
mana tak nya..akhirnya selesai juga satu benda..
dalam beberapa hari ni aku memang stress tahap CIPANNN..
semua salah HUBUNGAN ETNIK..haha..
buka masalah hubungan etnik tapi subjek hubungan etnik..

petang tadi aky exam HUBUNGAN ETNIK..
memang la UAK jer..tapi tetap masuk pointer..
takkan nak bagi fail kot..so aku agak stress utk meluluskan diri..
hahahah..aku paling meluat sunjek hapal2..tambah2 hapal cam sejarah..
tatau la nape..kalu bab menghafal ni..aku agaaakk lambat..
auuuu..nasib bek exam dah selesai..
n Alhamdulillah boleh buat..syukur....

buat memang boleh betuk ke tidak tatau la..
hope betul la jawapan aku tu kan..hihihi..
harap2 dapat elok..
smoga pensyarah yang tanda kertas aku lembut hatinya...
aminn....doa2kan ye kawan2....
baru habis satu paper..ada lagi 5 paper...
so berSEDIAlah FATIN BINTI ABDUL RAZAK~

No comments:

Post a Comment