CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 19

habis SATU masih berbaki EMPAT...

habis SATU masih berbaki EMPAT...
apekah itu?? kouta untuk kawen ker??
kalu kawen orang LAKI akan cakap..
habis SATU masih berbaki TIGA..
tapi kali ni EMPAT...apekah??
hahaha...bukan KAWEN laa..
tapi kertas EXAM aku..
masih ada lagi EMPAT paper untuk minggu depan...
tadi baru berakhir SATU paper..
PENGURUSAN BILIK DARJAH DAN TINGKAH LAKU..
hadoi..agak mencabar la paper tuu..
bape banyak air mata aku mengalir..
sebab tension..hahaha...
sekarang ada 4 paper lagi...
camne la keadaan aku pas ni??
menangis lagi ker aku??
tah la..aku ni mudah sangat stress n rasa tak sedap hati..
bila tak sedap hati, paper pon aku tak leh buat...
susah betul..
camne nak hadapi paper2 seterusnya??
ya-Allah permudahkan la aku...
special tanks to Fatihah n Azimah...
sentiasa bagi semangat kt aku...
and kawan2 yang slalu bagi aku semangat...
mungkin aku tak mampu membalasnya..
tapi insya-Allah ada ganjaran dan Allah untuk kalian...
special tanks..tanks sesangat..kat rumate tercinta..
FATIN AZWANA ZAKARI..
coz sentiasa bagi semangat kat kak tin..
sentiasa teman kak tin..
ni minggu last kite dok sama..
pas ni kaktin dah dok umah sewa...
mesti rindu atin..pape pon jaga diri yerp..
KAMU dah macam ADIK kak tin..
sayang kamu...huhuhu...
paling2 tanks aku nak bagi kat mama n ayah...
sentiasa berada dengan aku susah senang...
KAKAK sayang MAMA n AYAH...
RINDUNYA...
ya-Allah permudahkanlah empat paper lagik...
aku memohon padamu...
doakan aku kawan2..~

No comments:

Post a Comment