CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 26

tAmAt suDaHh..

alhamdulillah..dengan limpah dan kurnia-Nya..
dapat saya siapkan kerja kursus ini dengan jayanya..
opsss..hahahaha..
macam nak buat penghargaan esemen lak aku ni..
haha..hari ni aku bebas..BEBAS...
bebas dari STUDY..bebas dari ESEMEN..
bebas dari EXAM..waahhh..
memang best..rasa DUNIA ini sangat indah...weee..
tadi last paper..Mathematic Education..
terbaik la..paper paling menakutkan aku..
bila exam je..aku akan CUAK..tambah2 paper MAT..
memang menakutkan aku...
tapi Alhamdulillah dah selesai semua..
juz aku sangat takut..TAKUT...
tatau la ape yang aku dah jawab...
aku harap aku punya result OK..
berdoa pada ALLAH supaya tak de FAIL..
huhuhu..benda paling menakutkan..
semoga pensyarah lembut hati masa tanda kertas aku..
aku dah berusaha..sekarang hanya mampu tawakkal..
bismillah hitawakkal tu a'lallah....

terima kasih banyak2..
kat MAMA n AYAH..
Pn. Ku Umi Kalsom dan En Abdul Razak..
kerana sentiasa bagi semangat kat saya..
tak mampu kakak membalasnya..
tapi akak akan hadiahkan kejayaan..
insya-ALLAH..
tanks gak kat rumate terCINTA...
Fatin Azwana..
sedihnya..hari ni last duduk sebilik dgn atin..
pas ni kak tin dah duk umah sewa..
tak dapat nak sembang2 ngan atin ag..
nak luah rasa hati ni..
waaa..teruk gak kak tin nangis lepas tengok adiah tu..
tanks bagi adiah kat kak tin..
kak tin tak de paper nak bagi..
tapi kak tin nak atin tau..
kak tin sayang atin..macam adik kak tin..
best kan..rumate same name..
fatin sinior n fatin junior..
takkan kulupakan...waaaa...

urm..tanks gak kat Fatihah n Azimah..
selalu bagi semangat kat aku..
sayang korang..
semoga kita same2 berjaya...

k la nak brenti kat sini dulu..
mata dah ngantuk..
smalah study MAT punya pasai..
jap g nak angkut barang p umah sewa lak...
urmmm...
semoga jumpak lagi....

pss: tanks kat kengkawan yang selalu menolong......

No comments:

Post a Comment