CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 23

CINTA PERTAMA adalah RACUN PALING BERBISA...

assalamualaikum..
hallu semua..pekabor??hehe..
nak tanya ni..korang ada CINTA PERTAMA??
mesti la ada kan..so camne hubungan korang dengan
CINTA PERTAMA korang??
masih berkekalan??kalau masih berkekalan..
Alhamdulillah..semoga jodoh korang berpanjangan..
bagi sesape yang dah PUTUS a.k.a BREAK..
bawak2 la bersabar yerp..
mungkin dia bukan JODOH kiter..
dan mungkin kiter akan dapat LABIH BAIK dari die...
semua dah ditentukan oleh ALLAH..

tapi aku nak tanya satu benda..
boleh ke korang LUPA CINTA PERTAMA korang??
urm..macam2 jawapan ada..
tapi bagi aku la kan..bukan senang nak lupa..
lupakan CINTA PERTAMA kita tu..
lupa segala kenangan dengan dia..
kenangan manis, masin, pahit, masam, tawar...
senang ker?? bagi aku tak..
aku tetap tak boleh lupa..
dan bukan mudah nak lupa..

tapi aku ada terbaca satu ayat..
tatau betui ka tak pendapat Elizabeth Aston ni..
cube tengok ayat kat pic ni..
apa yang dia kata..

betul ke ek??
tah la..aku pon tatau..
atas diri orang kot..
kalu betui la aku blh lupa ikut cara ni..
aku berdoa dipertemukan dengan orang lebih baik dari die..

pape pon sabar jela..
bagi sesape yang dah tak de pape
dengan CINTA PERTAMAnya..
bawak2 la bersabar n belajar untuk melupakan..

bakal kakak ipar aku ada la bagi nasihat kat aku..
nasihat dia lebih kurang gini la..

" If you LOVE someone let it go,
If it comes back to you it's yours,
If it doesn't, it never was,
and it's not meant to be "

so same2 la kiter renung2 ayat ni...
semoga dengan ayat ni, kite mangsa2 CINTA PERTAMA
lebih bersemangat..CHAYOK!!~

No comments:

Post a Comment