CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 19

bila KEBAHAGIAAN itu akan MUNCUL...♥

BAHAGIA...BAHAGIA...BAHAGIA...
bila aku mau BAHAGIA???
dimana sinar keBAHAGIAan itu pergi??
DERITA atas keBAHAGIAAN orang lain ada la..huhu..

suara NASIHAT sana sini:
kau ni FATIN..
tak de paedah pon kau dok tunggu dia..
dok INGAT dia lagi..
dia sikit pon tak INGAT kau...
buat pa kau dok TUNGGU orang yang TAK NAK pon kau..
yang kau tu dok INGAT je die ..dok SEDIH memanjang...
cuba kau LUPAkan dia...
dia tak PENTING pon..

FATIN bercakap:
alaaa...aku memang dah cuba LUPAkan dia..
tapi lagi aku CUBA nak lupakan dia..
lagi aku dok INGAT dia..nak buat camne??
aku SAYANG dia korang tau..
sangat SAYANGkan dia..
aku TAK BOLEH nak lupakan dia..
aku masih INGAT kenangan kami bersama dulu..
bukan sejam dua aku dengan dia..
tapi berTAHUN-TAHUN...
kalu korang ditempat aku..
korang pon akan jadi MACAM AKU..

suara NASIHAT sana-sini:
ape ke BODOH sangat kau ni FATIN..
dia INGAT kau pon tak..
malah dia dok BAHAGIA dengan GF dia tu..
TOLONG la LUPAKAN dia..
kau sedar tak..yang kau sangat beruntung tak bersama dia..
kau bebas dari DOSA..
cuba kalau kau dengan dia..
mesti DATING sana sini..DOSA pon meningkat...
insya-Allah kau akan dapat yang lebih BAIK dari dia...

FATIN bercakap:
urmm betul jugak kann..
buat pe aku nak INGAT dia lagi..
dia dok BAHAGIA ja sekarang..ish BODOHnya aku..
lupakan jela..
aku MAMPU lakukan...
alah macam swit sangat kenangan kitorang dulu..
tak pon..boleh punya lupakan...
betui gak..aku boleh insya-ALLAH aku leh dapat yang lagi baik..
yang lebih SAYANGkan aku..lebih HARGAi aku..
yang boleh jaga aku..yang boleh jadi IMAM untuk aku nanti..
yang boleh bimbing aku ke jalan ALLAH...


FATIN yang lebih SEMANGAT:
aku mampu lupakan...CUBA sikit2..u can DO it..
doa pada ALLAH..
semua orang akan bahagia..
semua orang akan bertemu JODOHnya..
cuma CEPAT dan LAMBAT je..
so DOA, DOA, dan teruskan DOA...

“Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedangkan kamu tidak mengetahui.”

PSS:
doakan aku mampu LUPAkan dia...
i can do it!! CHAYOK!!~

No comments:

Post a Comment