CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 25

cHaq oPeRatE mAta...

Assalamualaikum..
lame aku tak buka blog sniri..
asyik buka blog orang jer..
tapi hari ni aku nak menulis sikit kat blog aku..
nak luahkan kerisauan aku ni..
huhuhuhu..esok chaq a.k.a datuk aku masuk sepital..
HOSPITAL SULTANAH BAHIYAH, ALOR STAR..
chaq aku akan operate mata dia..
memang la orang kata operate mata buang selaput biasa ja..
tak dak la bahaya mana..tapi lain untuk chaq aku..

katanya dalam mata dia ada pendarahan..
selaput + pendarahan..so agak complicated..
ditambah pulak dengan sakit jantung + darah tinggi..
aku RISAU sangat2..
aku tak nak pape yang buruk jadi kat dia..
aku SANGAT SAYANGkan dia..
hari tu nak buat kat pakar mata swasta punya..
tapi pakar pon tak berani buat..
so try p hospital, then DR. kata insya-Allah boleh buat...
tapi tak yakin boleh nampak sepenuhnya..
sebelah mata ja yang bermasalah..

aku RISAU sangat tentang chaq..
aku SAYANG dia..
dari kecik aku MANJA dengan dia..
aku tak leh tima kalau pape jadi kat dia..
Ya-Allah..selamatkan chaq aku..
amin..

pss:
kawan2 DOAkan chaq aku SELAMAT...

No comments:

Post a Comment