CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 21

eNcik kEkAsiH...

Assalamualaikum...hope semua2 sihat blako..
urm..tetiba otak aku ni GELENYAR pikir tentang someone..
hehe..encik KEKASIH kEkAsih..kekasih la sangat...
tak payah dok OVER sangat cik FATIN..
perasan je awak tu KEKASIH dia..dah2..benti PERASAN..
urm..aku RINDU..tak RINDU pon la..
juz TERINGAT jer kat dia..hehe..

meh aku kenalkan kowang semua ngan seseorang...
name dia...RAHSIA...
asalnya KELANTAN..
tolak tarik tolak tarik..KELANTAN jugak aku dapat..
adui..padan la Pn. MAMA n En. AYAH..
kalau menjadi, dapat la 2 orang MENANTU dari KELANTAN...
nak buat macam nak..lelaki KEDAH tak cukup..haha...

urm..umur die ni sama ngan aku...
sebenarnya kalu ikutkan hati, aku nak TUA dari aku..
baru la MATURED sikit..boleh la layan aku yang tak bape MATURED ni..
tapi..nak buat macam na..die ni pon ok dah...
boleh dah layan prangai aku yang tah pape ni..
kalu orang lain, mau HANGIN satu badan melayan aku..
fikir negetif sokmo..merajuk pon sokmo..
maap lerrr..terima la seadanya...
kalau tak nak HABAQ mai awai2..hehe..

urm..sebenar-benarnya..
sebetul-betulnya..seikhlas-ikhlasnyaaa...aku nak gtau..
aku SAYANG dia sangat..
huhu..mungkin lebih dari aku sayang 1st LOVE aku..radzman...
tapi untuk aku lupakan kenangan kami, SUSAH sikit...
sangat SUSAH..kenangan lebih 5tahun..
banyak sangat..semua aku ingat satu persatu..
tapi aku akan usaha untuk lupakan dia sepenuhnya..insya-Allah..

aku harap HATI aku ni tak MUDAH BERUBAH...
dan HATI dia pon TAK BERUBAH...
semoga dia SETIA dengan aku macam mana dia SETIA kat ex dia dulu..
malah dia lebih SETIA dari dulu..huhuhu..sebut sal EX...
aku sangat2 RISAU n TAKUT...kalau2 dia tinggalkan aku...
dan kembali kat EX dia..huhu...
tapi tu semua KUASA ALLAH...
kalau benda tu betul2 terjadi..aku tetap kena REDHA...
mungkin ada yang LEBIH baik..

ni gambar ENCIK KEKASIH  kEkAsih aku...


ada 3 orang semuanya..pandai2 korang la PILIH..
gambar ni aku amek kat FB kawan die..
asanya time die tengah praktikal...
skarang dah keja pon..kat Hospital Permaisuri Bainun, IPOH mali..
baru je lagi kejanya..
baru2 pon kena la SIMPAN duit cepat2 yer..
Jika mahu KAWEN cepat, Maka kena simpan DUIT cepat..
[hipotesis zaman sekolah rendah]hehe...


pesanan untuk ENCIK KEKASIH:
jaga diri baik2..
saya SAYANG suka awak...
saya CINTA suka awak...
hope awak terima saya seadanya...
saya TAK CANTIK..tapi saya BAIK..haha...
luv u dear!!

2 comments:

  1. wow atin., x cakap pom da berpunye sekarang.. hehe.. yg mana satu sebenarnye? hehe. apepom. semoga berbahagia! kalu kawen jgn lpa jemput sy tau! hihi

    ReplyDelete
  2. neng..hihi..malu la sye nk g kabo kat awk..sye kan pemalu..keh2..awk plih la antara 3 tu..urm..doakan sye yep..kawen tu lmbat lagi la yg..hehe

    ReplyDelete