CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 25

cuti semester...

Assalamualaikum..pekabo semua??
hehe..lame dah aku tak menulis ni..sebuk sangat..
hari ni tetiba aku tringat kat belog blog aku ni..
aku pon buka la..
niat dihati ni nak tukar lagu kat fb..
tapi tak buley la pulak..adoi..
aku sekarang tengah CUTI sekolah semester...
bessstttt gilaaa dapat dok umah..
dapat tenangkan fikiran..
setelah terbeban dengan exam hari tu..
lega bila exam dah lepas..
dapat balik RUMAH TERCINTA...
dapat duk dengan FAMILY..
dapat jaga CHAQ..
sebut pasal chaq, aku sedih sangat tengok dia..
dia semakin kurus..
tak makan..minum susu ja..
Ya-Allah..sembuhkanlaaa chaq aku..
aku SAYANG chaq..
bagi peluang aku balas jasa dia dulu..
bagi dia tengok aku berjaya dulu..
dari kecil aku dok ngan chaq..
bila dia sakit, aku rasa sedikit kehilangan..
nak tengok chaq yang dulu..huhuhuhuhhuhuhuhuhuhu...
harap chaq masih diberi peluang untuk hidup..
mengutip sisa-sisa hidup ni..
aku nak jaga chaq sebaik mungkin..
CHAQ tiada galang gantinya...

CHAQ..fatin SAYANG chaq sangat!!

No comments:

Post a Comment