CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 6

rutin harian CIKGU PRAKTIKAL bila esok kena OBSERVE..

assalamualaikum...
minggu ni aku ter RAJIN la pulak update blog ni..
mungkin lepas ni aku akan jadi malas balik..haha..
hangat2 taik ayam..(orang kedah kata)..
hurm..entry hari ni pasai..OBSERVE..
apakah?? benda alah apa tu??
sejenis VIRUS yang merbahaya ker?
haha..memang sejenis VIRUS pon..
tapi hanya mengganggu guru2 praktikal..
macam aku sekarang ni..adui..
esok aku nak kena OBSERVE..
esok dengan lecturer MAT..
hari SELASA hari tu OBSERVE dengan lecturer PEM..
adui..minggu ni memang minggu OBSERVE sedunia..
penat weh..penat..

VIRUS OBSERVE ni mampu mengubah rutin seharian seseorang..
antara simptom2nya ialah..
1. membuatkan seseorang itu tidak cukup rehat dan tidur..
2. menjadikan seseorang begitu STRESS..
3. makan minum terabai..
4. pergaulan dengan rakan2 juga semakin jauh..(sebab dok dalam bilik jer..wat ABM)...
5. talifon dok mane pon dah tatau..
6. mudah naik angin..tambah2 kalu kena kacau dengan BF..(maaf la kepada yg berkenaan)
7. ke sekolah dengan barang yang banyak..tak muat kereta..haha.. (orang lain BF keliling pinggang..tapi beza dengan cikgu praktikal..time nak kena observe, ABM keliling pinggang)..
8. muka tension sebab mikir kerja tak siap..
9. jalan laju2 sebab nak jimatkan masa..
10. makan megi je malam tu kalau lapar sebab megi masak tak sampai 5min..(JIMAT MASA)..

tu la antara simpton yang aku dah kenal pasti..
asanya ada banyak ag..tapi tak mai kat otak aku ni..haha..
esok aku plak nak kena observe..
soo..tolong doakan aku..
doakan dapat buat yang terbaik..
dan sekarang..
aku telah menghadapi segala simptom di atas..
huaarrggghhhhhhh!!!!

No comments:

Post a Comment