CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 3

Penyeri di SK Teluk Menara

Assalamualaikum..
lame aku tak buke blog aku ni..
apa dah jadi pun aku tatau..
kalau blog ni macam umah, memang dah bersawang sana sini..
hehe..aku busy sikit..
almaklumlah..nama pun guru praktikal..
penat tak dak dah..p skolah awal pagi..lewat petang baru balik..
kalau dah ada anak pinak, memang huru hara la anak aku tu..
tok laki mati kebulur la kat umah..
bila balik rumah, buat ABM lak..
kalu dah kawen, bagi tok laki kekoh ABM la..haha..
kepada BAKAL TOK LAKI...
sila bersedia..gigi anda pastikan sihat dan kuat..
untuk meng'kekoh' ABM yang ada..hikhik..

urm..skolah aku paktikum kali ni agak JAUHHHH..
lenguh jugak la kaki nak tekan minyak keta..
nasib baik keta auto..boleh encik kaki kiri rehatkan badan..hehe..
skolah kali ni kecik jer..student pon skit..
2 skolah aku sebelum ni besar n student cecah seribu lebih..
ni baru ada 300 lebih student..memang best la..
tadak kelas2 ganti..hehe..

ha..tetiba trasa nak tunjuk gambar..
ni bukan student aku..diorang ni budak2 Pendidikan Khas..
tapi aku rapat dengan diorang..
kalau nampak ja aku..mesti ada yang jerit.."CIIIKKKGUUU FAATTTIINNGGG"..
tak kira la cikgu dia dok ngajar pon..
pertama kali aku rapat dengan budak pendidikan khas..
sangat hepy..trasa kesusahan yang diorang rasa..
ni gambar2 diorang..

 yang tudung hitam 2 orang ni kembar tau..comel sangat diorang..
namanya Nadhirah n Najihah..
yang tudung ungu tu nama Ju..kalau nampak je aku, memang menjerit la panggil..
lagi aku tak sahut, dia dok panggil situ la..haha..
cakap macam orang tua-tua dia ni..hehe..

 yang ni plak nama sumaiyyah..
comelkan..bersih je baju dia..
dia ni Down Syndrome..huhu..kalu jumpa mesti dia kata..
cikgu fating..ada g kat nama aku..hehe..

haaa..ni namanya Faizal a.k.a Ja..
ni pantang nampak aku..mesti nak menyendeng..
ada skali tengah perhimpunan, dia mai duduk atas riba aku..
adui..jadi bahan la aku dengan cikgu2..
kena gelak..hehe..

ni la wajah2 yang menyerikan hidup aku kat SK Teluk Menara..
walaupun aku bukan cikgu diorang, aku rasa disayangi..
nanti aku story sal student aku pulak..
kesian pulak diorang..di anak tirikan pulak..hehe..
k la..benti sini dulu yepp..
nak pi smayang isya..tak smayang agi ni...
tata..titi..tutu..
leb u~

No comments:

Post a Comment