CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 22

ღ BFF bukan BF ღ

hallu2..hehe..entry aku kali ni nk citer sal satu topik yg sgat best. BFF bukan BF yek..
BFF a.k.a Best Fren Forever bukan BF a.k.a BUAYA FREN..hihi..jangan salah baca ekk..
BFF aku yang paling aku sayang adalah..jeng..jeng..jeng..nama dak asma panggil BUTED..
nama panjang ZAHIDAH BT MOHD YUSOFF..hihi..ni la kawan baik aku..aku sayang dia sangat..
dia ni dah mcm adik beradik aku..dh mcm sebahagian dari family aku..
aku mla baik ngn dia mase form3..smpaila sekarang..n Insya-Allah sampai bila2..amin..
ingat g mse zaman form5..kami mmg rapat la..sgt3..smua benda kongsi bersama..
tak pnah bkira antra kami..sampai ada yg jeles..haha..tp kalu time gdoh, mmg aku la jd air..
minah tu baran je dia tau..haha..hrap2 dia tak baca..hahahhaha...kalu tak mampos aku..dia buat sup..

cita2 kami sama..nak jd cikgu..alhamdulillah impian kami bakal tercapai..CIKGU..
dulu lau blh nak dok stu mktab tapi tak dak rezeki..dia dpt mktab pngglan pertama..
masa tu aku dok kat mtrik..mmg sedih gila bla tau dia jer yg dapt..aku sgt2 down tme tu..
tapi alhamdulillah aku dpt tawaran pnggalan kedua..dapat gak jadi CIKGU CIKGI..
kawan aku ni dok maktab Pulau Pinang n aku kat Kola Ganu..jauh jarak antara kamii..
tapi tak kisah la..asalkan dpt jd cikgu..tol tak idah? [kalu dia jawb mampos]..haha..
tapi harap2 posting nnt dpt sama skolah..yahooooo...tetiba aku rindu gilerr kat dia..
sbb tu la aku tulis pasal dia ni..hahahaha

then kat mktab ni aku ada gak Best Fren..aku rapat ngan dia..dia muda dr aku stahun..
aku anggap dia mcm adik aku..n aku sayang dia sangat..coz dia alwayz ada time aku susah sng..
nak tau spe name dier??dia chantek..baik..peramah..hepy-go-lucky..n sangat syg sorg mamat ni..
hehe..name dia Norazimah Bt Allawaddin..sedapkan nama dia? seperti tuannya juga..
aku baik ngn dia kat mktab ni..sama2 dok jauh dari family..so same2 slg tlg mnolong~
aku hrap pshabatan kami berkekalan..kalu blh smpai bila2..luv u damn much~

huhu..wateva pon..aku nak tekankan disini..cewah..aku sgt syg BFF aku..forever..
smoga kita tetap berkawan sampai bila2..muahx~




ini ZADIDAH



yang kiut miut ni pulak azimah..

so stakat ni jer entry aku kali ni..kalu sape2 berkenan ngn BFF aku ni..
boleh rujuk aku..hahhahaha.....luv both of u~

No comments:

Post a Comment