CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 14

ღ saya BUDAK baru belajar ๏̯͡๏

Assalamualaikum..Hi..
dengan ini diumumkan..
FATIN BINTI ABDUL RAZAK,
telah berjaya mempunyai BLOG sendiri...
fuuuhhhh..harap2 jangka hayat blog ni lama la..ni blog yang ketiga..
da lame aku KEMPUNAN nak ada BLOG sniri..tp malasnye..Masyaallah..
bila dah ada, malas pulak UPDATE.. kronik betul PENYAKIT MALASku..
then sebab2 lain adalah satu kelebihan aku da berkurang...
iaitu....kemahiran menulis....
nasib baik kemahiran mendengar, membaca & bertutur aku ok g...hiii...

dulu2..mmg rajin benor aku ni menulis..
tulis ttg ape2 aje..semua aku boleh..
konon2 fatin serba boleh la...

tp sekarang...
aduhaiii..

kadang2 sampai tak reti nak mengekspresikan perasaan...
kalu kena RESEAT paper BM untuk SPM..mmg la..
aku punya karangan paling pendek n NGARUT. haha.
silap2 pemeriksa PANGKAH or buat tanda SOAL beSAU2..hihi

papepon. hope BLOG aku ni sentiasa SIHAT..
rajin2 la melawat blog aku ni..
kalu nak melawat tu, bawak buah sama.
mcam melawat orang sakit. hikhik..
neway.. wish me ALL THE BEST dengan BLOG BARUKU..

5 comments:

  1. i have be a 1st n 2nd follower in ur blog..
    hehehehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe. bgos2. so slalu2 la melawat ehhh..hihihi

    ReplyDelete
  3. insyaallah..
    law nak lan slalo mlwat blog atin,,
    atin kna la slalo update blog..
    haa stu g..
    better atin boh chat box kat tepi..
    it is easy for de other prson to comen..
    law nak sng,,
    p kat blog lan..
    pastu amek chat box kat side bar n then paste lam blog atin..

    ReplyDelete
  4. Rajinnya berblogging yer,,,:) ika da bce semua entry tin,hahahahhaah...oo kapel ngn man yer dlu,lpas skolah dah xcntact dh,,ingt zaman bdk2lu,,rindu btol.

    ReplyDelete