CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 21

mEliHat mErEka bAhAgiA...♥

salam..adoi..hari ni agak keletihan..
baru balik buang masa kat KT..haha..
beli tiket n beli barang apa yang patot..
melayang banyak gak duit aku hari ni..hikhik..
tak pe..skali skala..[ayat penenang diri sendiri]..hikhik..

urmm..melihat mereka bahagia??
siapakah mereka itu??urmm..
sape lagi kalau bukan orang sekeliling n rakan2ku..
hukhuk..suka tengok mereka bahagia..
ada gewe yang amek berat..
huaaaarrgghhhhh...
bilakah saat itu akan mewarnai hidupku??

huhu...tah la ek..
menunggu dan terus menunggu...
mungkin doa aku slama ni belum cukup..
tapi aku akan terus berdoa..
dapat orang yang betul2 terima aku seadanya..
yela..aku ni tak cantikk..
lain la kawan2 sekalian..lebih segalanya..
cantik..kurus..tinggi lampai..
kadang2 rasa sangat berdosa sebab kata diri tak elok..
sedangkan ini semua pemberian Allah..
aku sepatotnya bersyukur sebab tak cacat..

Ya-Allah..maafkan aku..
kadang2 aku terlalu ikutkan perasaan..
tak bermaksud aku nak komplen anugerah-Mu..
alhamdulillah..aku bersyukur dengan diri aku..
yerp..lelaki skarang akan pilih paras rupa..
memang tak dinafikan..huhu..
tak pelah..

aku gembira bila tengok kawan2 aku bahagia..
semoga kebahagiaan itu kekal milik mereka..
n harap aku juga mampu merasainya..
amin..

[tetiba tacing sorang diri..tu yang tulis entry ni...]~

No comments:

Post a Comment