CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 12

tAngGal 9 fEb 2011~♥

tanggal 9 feb..bersamaan hari Rabu..
aku dapat keluar lihat dunia luar..cewah...
aku dapat keluar dr penjara IPGM KDRI buat beberapa jam..
hahaha..aku n 4 orang lagi kawan kuar habiskan duit n masa..
naik kreta kelisa kepunyaan ADAH [bukan nama sebenar]..
aku keluar dari penjara lebih kurang kul 3.30 ptg..
destinasi pertama kami adalah MYDIN MALL KUALA TERENGGANU..
ni jer yang ada kat ganu..haha..tak mydin, giant jer tempat lepaking kami..
sampai mydin kami pon berpecah..cewah..
aku nk Nor [bukan nama sebenar] jalan same2..
Adah, Mira, Atin [bukan nama sebenar] jalan same2..

sampai jer sana, aku n nor [bukan nama sebenar] ambil satu troli..
mula2 aku ambil bakul..bajet barang sikit jer..
tapi nor suruh kongsi troli ngan die..aku pon berkongsilah dgn dia..letak balik bakul..
ambil punya ambil barang, tengok2 penuh troli..sampai tak muat..haha..
kaki pon dah lenguh, kami amek keputusan untuk g bayar..
aku bajet total harga barang2 aku lebih kurang 80 lebih jer..
skali kat kaunter, kak yang jaga kaunter tu cakap kena RM114.20..
mak ai..terkejut BERUK aku..terkejut ke tak memang kena bayor..
hahaha..tapi ok la..aku beli barang pukal..satu sem tak yah shoping..haha..

sebelum keluar dari mydin, aku g ambil hadiah dulu..
aku beli ubat gigi dapat free mangkuk..
yang bestnya bukan mangkuk je aku dapat, skali ngan pelbagai jenis pen..
mydin nak habiskan stok aku rasa..
banyak giler pen aku dapat..mentang2 aku nak jd cingu..dibaginya pen byk2..
tapi bagos gak..tak pyah beli pen dah pas ni..haha..

lepas penat bershoping, kami menuju ke GIANT lak..
niat di hati nak makan KFC..
tapi b4 p makan..kami p solat dulu..
solat penting tuu..kami g solat asar dulu..dahulukan yang utama..haha..
lepas solat asar kami pon naik makan KFC..yummy..
lazat beb..sempat gak snap 2 , 3 keping gambar..hoho..
makan punya makan sedar2 dah masuk Maghrib..
biasalah, kami ni muslimah sejati..cewahh..
g la solat dulu..lepas solat kami bertolak balik..

on the way balik, pasang radio..lagu ape tah..tapi memang rancak lagu tuu..
badan aku tak leh dok diam..asyik nak goyang2 jer dngar muzik tu..
apa g aku pon menari2 la..gamat kereta gelakkan aku..
aku pon gelak sama..hahah..
best sngat kuar hari tu..walaupon penat..sangat2 enjoy!!
pas ni kite kuar lagi yek kawan2~


ni la resit barang2 yang aku beli..panjang berjela-jela kan? haha


bukti pembelianku..haahaha


ni la pen free yang aku angkut bawak balik..haha



gambar kat KFC..hihihi..



tiada di dalam gambar- FATIN..dimana die? haha



ni gambar yang terakhir yang sempat di'SNAP'..hihi

okay..ni jela yang dapat aku critakan..hihi..
hopeflly lepas ni kita dpat kuar poya2 lagi..hihi..
tanks yer kawan2 coz ceriakan saya..luv u all damn much!!

No comments:

Post a Comment