CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 1

baLik KampUnG...ღ

Assalamualaikum..
lame jari aku tak menari atas keyboard semata2 utk blog usangku ini..
selalunya jari ku hanya sebOk dengan assignment..
tugas aku sebagai pelajar..tak leh lari dari kerja yang banyak..
ni baru belajar..nantu dah mengajar..lagi la..
semoga aku tabah menghadapi semua ini..
dapat berbakti utk anak bangsa..
selagi aku masih bernyawa..
hikhik..ape la aku melalut sorang2 ni..haha..

urmm..sebenarnya tatau nak nulis ape..
tapi aku nak gitau..aku sangat hepy sekarang..
sebab malam ni aku balik KEDAH..
K'GANU-KEDAH SP Bumi Xpress..pukul 9 malam..
sangat2 la hepy..
semoga aku selamat sampai kat rumah..
2 minggu cuti memang tak cukup..kalu boleh nak lama lagi..
haha..sebab tu aku ponteng sehari..lalala~

doakan aku selamat sampai yerk..
jumpak lagi lepas cuti!!~

1 comment:

  1. man nk g KL malam nie..hahahaha!!!
    ta bley itot...wekkk!!!!

    ReplyDelete