CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 5

Pengalaman Berasaskan Sekolah a.k.a PBS~♥

sekarang menunjukkan 12.15 a.m.
tapi aku masih mengONLINEkan diri..
adoii..FATIN sila la tidur..
esok kamu kena masuk sekolah..haha..
karang masuk sekolah mata macam PANDA..haha..

urmm esok aku akan berPBS di SK. Yan Kechil..
harap2 semuanya berjalan lancar..
harap2 ada lagi orang yang PBS selain aku n nina..
ada gak kawan..tapii rasanya mustahil..
1st time aku PBS dengan kawan..
selama sorang diri jer..haha..
orang lain banyak yang p buat kat rumah kawan2..
tapi aku tatau knapa aku nak buat kat rumah..
senang..n paling penting dapat dok rumah..hihihihihi..

oklah..doakan semuanya berjalan lancar..
aku mau tito dulu..
takut esok bangun lambat lak..
SELAMAT TIDUR semua~!

No comments:

Post a Comment