CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 18

sElaMat tiBa..

salam..akhirnya..aku slamat tiba..
di IPG Dato Razali Ismail, Kuala Terengganu...
macam2 rasa digaul bersama..waaa..
tak nak balik sini...nak cuti lama2 ag..
dok rumah sememangnya sangat sangat sangat best..
ada family di sisi, depan, blakang..
kat sini apa ada?? waaaa..
kalu dok rumah leh makan makanan sedap2..
boleh g jalan2 ngan abang n adik..
boleh balik kampung sama2..
boleh jadi fesi kat kem..duit pon bertambah..
kat sini apa ada??
hidup dipenuhi dengan kelas..
dihantui esemen yang bertimbun2..
huh..aku tak suka situasi ini..
tapi aku kena hadapi gak..
ni la masa aku nak balas jasa mama n ayah..
walaupon perit, aku gagahi jua..
hahaha ayat tak leh blah!!
hope aku gembira kat sini..
semoga dipanjangkan umur utk jumpak family aku next cuti..
ya-Allah..lindungilah keluargaku..

pss: saya sangat rindukan
Pn. Ku Umi Kalsom.
En. Abdul Razak.
Muhammad Masrol.
Farzana.

baik-baik sayang..
saya sayang kalian!~

No comments:

Post a Comment