CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 3

tEriMa kAsiH yA-Allah...

alhamdulillah..
aku masih bernafas sampai hari ini..
genaplah umur aku 21 tahun..
terima kasih Ya-Allah kerana memberi aku kesempatan..
merasai segala nikmatmu..
terima kasih jugak pada mama dan ayah..
kerana menjaga aku sehingga sekarang..
tanks utk abang n adik atas segalanya..

aku harap aku dapat menjadi anak yang solehah..
dapat membalas segala jasa mama dan ayah..
semoga aku sentiasa berjaya dunia dan akhirat..Insya-Allah..

tanks kepada rakan2 yang wish kat FB..
agak terkejut bila buka FB..
banyak wallpost dari rakan2 yang wish..tanks..
tanks gak kat kawan2 yang tak putus2 send mesej smalam..
saya amat hargainya..
antara rakan2 yang igt hantar mesej:
kawan2 yan dan Asma: afiqah, hafis hafifi, yanti, shafika, soleh, nurul
kawan2 maktab: atin, gee, dayat hafid, kimie..
n tak lupa kat bakal kakak ipar aku: KAK ZIE..
tanks ya kalian..merugikan beberapa sen utk wish kat saya..

tapi agak terkilan..
sebab kawan yang baik ngan aku..tak igt pun..
huhuhu..yup..mungkin aku je yg prasan mereka adalah kwn baik aku..
huhuhuhuhuhuhuuhuhuh..
sekurang2 hantar la wish kat FB kalu malas nk mesej..
papepon tanks..

makaseh kat semua yang igt..
doakan saya panjang umur n murah rezeki..
n doakan saya cepat bertemu jodoh..makaseh kalian..


No comments:

Post a Comment