CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 17

aDakAh aKu mAsih SAYANG mErEkA?..♥

yuhuu..alamak..entry kali ni tampak menarik jerr..agak menarik la..hakhak.. aDakAh aKu mAsih SAYANG mErEkA?..♥..mereka tu sape? parents aku ker? family aku ker? kalau parents n family, tak leh tanya soalan gitu cos aku akan sentiasa sayang mereka sampai bila2..insya-Allah..tanpa mereka, sapelah aku di dunia yang fana ini..cewahh..

entry aku kali ni khas utk 'EX' aku..hakhak..kenal ke diorang ni?? mesti tak kan..hehe..kalu yang kenal tu, buat2 tak kenal dah la..haha..

first aku nak cite sal first lurve aku..aku kenal dia masa skolah rendah..dia pindah ke skolah aku masa darjah5..dia ni kembar..urmm..man [bukan nama sebenar] memang baik..yup..aku tak nafikan, aku memang sayang giler2 kat dia..n smpai skarang aku tak blh lupakan dia..betul kata orang, 1st lurve bukan snang nak lupa..tapi nak buat camne..tak de jodoh..tapi pape pon aku doakan die bahagia n tak lpakan knangan bsama aku dulu..isk2..tacing plak sorang2..huhu..

then lpas putus ngan man [bukan nama sebenar], aku kapel plak ngan sorang dak maktab..asyraf [bukan nama sebenar]..yup..dia sememangnya bijak..aku kagum dengan dia..pointer sentiasa tinggi..aku jadikan dia semngat aku untuk bljar betul2..takkan nak biarkan pointer dia tinggi dr aku kan? mesti la malu..so aku always usaha utk dpat pointer tinggi..kalu tak tinggi dr dia pon, dekat2 ngn pointer dia kira ok la..takdela memalukan sgt..dia pon aku syg gak..tapi aku syg dia tak sebanyak aku syag man [bukan nama sebenar] sebab man tiada tandingan..huhu..tapi nak buat gane aku tak de jodoh dgn 2 hamba Allah ni..hukhuk..

skarang aku masih single n not available..hahak..aku takut utk mengharap lg..so aku layan hafis [bukan nama sebenar] sbagai kawan..kalau ada jodoh, insya-Allah ada..aku ni ada 3 tahun ag nak jd cikgu..dia tahun dpan dah habis n mula ngajar..mana tau masa kat skolah, dia jatuh CHENTA ngan cikgu skolah..tinggal aku mlopong gitu jer..soo untuk slamatkan diri aku dr ditinggalkan, aku cuba utk tak mengharap..alhamdulillah hafis [bukan nama sebenar] faham n boleh trima kehendak aku tu..tanks yer..kalau ada jodoh utk kita, insya-Allah..

ni jer kot citer aku utk kali ni..tapi aku nak korang semua tau..aku masih sangat syg kat 1st love aku..camne nak lupa dia pon aku tatau..sape2 ada tips? huhu..2nd love aku pon aku masih syg..tpi nak buat gane..sabar jelaa..aku berdoa sangat dipertemukan dgn org yang betul2 menghargai n sayang aku seadanya..aminn~




No comments:

Post a Comment