CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 5

ღ pesanan dari insan bergelar PENSYARAH ღ

Urm..sejuknya hari ni..huhu..mane tak nya hujan sepnjang hari..urmm tadi pg aku ada kelas disleksia n kels bm jer..kelas disleksia tu baru 1st time lec masuk..so lec tu pon sembang2 la..lec ni ada bg nasihat kat kitorang satu kelas..bagi aku nashat dia mmg sgt2 berguna..hoho..

Nshat dia lbh kurg gini la..aku ubah suai sikit ikut kesesuaian..hehe..hdup kita pnghjungnya kematian..n selepas kita mati hanya 3 perkara yang kita ada..ape? cube gitau sikit..hehe..
  1. sedekah jariah
  2. ilmu yang bermanfaat
  3. doa anak2 soleh
Perkara pertama n kedua munking kita sudah ada..walaupun tak banyak..tapi yang ketiga..doa anak2 yang soleh..yup, kita mmg masih student..tapi dh ken fkir sal ni..untuk dapat perkara ketiga, kite perlulah kawen..persoalannya dengan sape?? tu aku pon tatau nak jwb..tak de calon..huhuhu..tapi kata lecturer aku tu, kita perlu berdoa..jangan memilih..sape yang dah ada GENGGAM baik2..jgn biarkan dia pergi..hahaha..sekarang perempuan ramai dari lelaki..so renung2kan..

sekiranya kita berkahwin dan mempunyai anak, insya-Allah perkara ketiga yang akan kita bawa sudah ada..hehe..renung2lh rakan2~

No comments:

Post a Comment