CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 5

ღ tArE zamEen pAr ღ

tare zameen par..urmm..hari ni aku layan citer tu..hindustan..smpai nangis2 aku tgok citer tu..huhuhuhu..mmg sedih sgt..cite ni mmg buat aku bersemngat..

Ya-Allah..baru aku sedar pentingnya cikgu untuk murid berkeperluan khas termasuklah cikgu pemulihan macam aku ni..aku sgt beruntung..aku harap sgt dapat membntu murid2 ni sebaik mungkin..ya-Allah, sememangnya murid2 istimewa ni sagt memerlukan seorg guru yang btul2 penyayang..harap2 aku mmpu jadi yang terbaik...

walaupun mereka kurang dlm pelajaran, tak semestinya diorng tak mampu berjaya..malah diorg mgkin lebh berjaya dr budak2 normal kalu dididik dgn cara yang betul..aku harap sangt dapat bagi komitmen yg terbaik utk diorang..ya-Allah permudahkanlah aku dlam mendidik anak2 ini..~

pss: rakan2..cubelah tgok crita ni..kalian pasti teruja~

No comments:

Post a Comment