CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 2

Alhamdulillah..✿

adess..pentnya...hari ni first day kelas..cuti lma2 ni mmg buat aku malas nk ke kelas..
dh la kelas jauh2 blake..kalu kat BK kan best..hadoii..tadi pagi aku bgn dgan penuh smangat..almaklumlah hari 1st..g kelas dngan kasot kuliah baru..tampak bergaya..haha..prasan..
td pagi ada kelas hubungan etnik n kelas mat jer..tu pon baru pengenalan..masa kelas mat, lec mintak KU n PKU g ambil modul..diorang pon g la ambil..then bila diorang naik, siap bawak utusan seri paduka baginda..hahahah..ketaq aku time tu..mana taknya, diorang bawak naik slip exam hari tu..aku trus ambil slip..mula2 mmg tak brani nak tgok..tapi takkan nak simpan je kan..aku pon tengok la..Alhamdulillah..result yang mengejutkan..tak sngka..syukur sgt..
sekarang baru aku tau, ada hkmah disebalik apa yang berlaku masa sem2 dulu..aku syukur sgat..terima kasih Ya-Allah kerana telah sdarkan aku..hopefully sem ni result aku tetap gini..
and aku nak say congrate kat BFF aku, azimah..tahniah..walaupon ko exam dlm keadaan tertekan..result ko mantain..bgos...

No comments:

Post a Comment